Kelab Jutawan

Thursday 16 June 2011

Selamat Datang

Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

Selamat Datang...Welcome to susukdaracorner blog. 

Kami menjual produk Jamu Susuk Dara yang berasaskan ramuan tradisional turun temurun bagi mengatasi masalah kewanitaan, khusus untuk wanita-wanita yang telah berumahtangga & juga untuk yang belum berumahtangga. Jamu Susuk Dara dihasilkan untuk kesihatan, kebahagiaan & keharmonian wanita & rumahtangga. 

Produk Jamu Susuk Dara dihasilkan 100% rempah asli & tanpa bahan pengawet. REMPAH ADUNAN ini turun temurun diperolehi dari Mbah Roliyah Hj Ali dan ibunya yang telah datang dari Tanah Jawa sebelum tahun 1800 lagi. Beliau merupakan bidan dan dukun sebelum kedatangan doktor-doktor Inggeris.

Herba ini sedang dalam kajian oleh seorang sains researcher (pengkaji sains) untuk dijadikan ubat dan dimodenkan untuk dibekalkan kepada hospital-hospital. Research & Development (R&D)pun telah ditandatangani kerana sains reseracher itu berpendapat kaedah yang gunakan dalam penghasilan Jamu Susk Dara ini adalah kaedah perubatan lama Islam Yunani yang mereka sendiri tidak sangka masih ada yang menyimpan ilmu ini walhal mereka beranggapan ianya sudah pupus dan hanya ditemui di dalam buku sebagai koleksi di perpustakaan universiti sahaja. 

Ambillah produk ni jika anda memerlukan dan abaikanlah jika anda merasakan ianya tidak perlu.

Jamu Susuk Dara : TIADA DI PASARAN LUAR.FORMULA MASIH TERKAWAL & MASIH RAHSIA.

Berminat/pertanyaan,sila SMS 019-9653710(zam) atau email:zam_4497@yahoo.com

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment