Kelab Jutawan

Thursday 10 May 2012

TESTIMONI 22

coretan hati marsya handbagholic sendiri

assalamualaikum semua....selama ini saya hanya berani kongsikan testimoni pengguna yang lain dan rasa malu serta takut nak share citer pengalaman sendiri tapi tiba tiba ada sesuatu yang memanggil saya turut berkongsi pengalaman dgn anda semua. sebenarnya saya dah lama mengenali pengasas produk susuk dara ni, kami kenal pun di fb jer tapi mungkin kerana dah lama kenal macam mesra pulak dah serasi rasanya walupun sebenarnya tak pernah bersua pun tapi mungkin ada persamaan antara kami kot....

bisnes membuatkan saya sgt mengkagumi beliau dan mungkin idola dalam diam....sering meminta nasihat beliau dalam bisnes yang mungkin baru bg hidup saya walaupun baru nak menginjak 4 tahun dlm dunia online ini......semasa beliau mula memasarkan produk susuk dara ni saya hanya memandang sahaja iklan beliau tak pernah terlintas pun nak cuba atau nak beli tapi tiba tiba dibukakkan hati saya nak order satu set produk susuk dara tu, terus amik pakej agen dgn tujuan nak menjual jer kononnya....

lama jugak saya biarkan susuk pengantin dara tu terbiar camtu jer, satu hari saya tergerak hati nak mencuba , mulanya cuak jugak sbb yealah org moden kan , mana pernah jumpa benda2 masuk2 kat tuttt camtu tapi mmg saya pernah dengar citer org lama lama selalu buat camtu, saya pun mencuba walaupun ada rasa takut tapi bilaa saya pikir balik kenapa nak takut benda tu hanya kapsul yang berisi rempah jer pun, dah tentu rempah ratus tu adalah dari tumbuhan yang boleh memberi kesan yang baik untuk badan kita , kalau tak takkan org berpantang semua baru nak cari jamu2 mesti ada sebab baiknya kan.....so saya pun masukkan dua biji kapsul susuk pengantin dara tu seperti yang disarankan dan makan 4 biji lagi......

saya sangka ala takkan ada apa apa pun, mungkin rempah ratus tu jer yang akan keluar nanti, sepanjang tiga hari tu takde lah pulak rasa sakit atau apa normal jer pun, tu laah yang dok cuak sgt benda tu nak dimasukkan kat dalam tuttt takut sakit tapi serius mmg korang takkan rasa ada apapun, selepas tiga hari jer stanby la nak cuci, sekali yang keluar tu dia.....segala keputihan yang tak disangka sangka dah rupa chewing gum yang dah lunyai dimakan tu....MAK AIIIII teruknya, mmg tak sangka, nak upload gambarnya pun tak sanggup nak tgk.....segala lendir semua keluar dgn chewing gum yang tetiba ada kat dalam tutttt .....

yang hairannya padahal sebelum ni, takde pulak keputihan2 ni.....selepas testimoni tu barulah saya sgt2 confident dan sgt2 bersyukur kerana menemukan dgn produk sebaik produk susuk dara ni.....dengan yakin dan bersemangatnya saya rasa nak kongsikan dgn semua org , kalau boleh nak hebahkan betapa bagusnya produk susuk dara ni....bukan sekadar untuk keharmonian rumahtangga semata mata tetapi kerana kesihatan dalaman kita adalah lebih utama ....

tanpa ragu ragu saya mendaftar sebagai pengedar dgn hanni dan saya harap saya mampu membawa lebih ramai wanita menggunakan produk ini......sekian ikhlas dari kisah benar marsya handbagholic yang bertajuk " chewing gum marsya"...

No comments:

Post a Comment