Kelab Jutawan

Thursday 10 May 2012

TESTIMONI 6

ITEM: Magic powder susuk dara - masker vagina -
HARGA: RM25


ROSSA - 32 TAHUN IBU KEPADA 2 ORANG ANAK.

saya telah membeli package susuk dara berharga RM145 dari fb Honeydewhanni. saya telah menggunakan untuk diri saya sendiri more fokus untuk menjaga kepentingan hubungan suami isteri. di sini saya membenarkan hani berkongsi pengalaman saya. saya mempunyai anak perempuan 2 orang. seorang berumur 9 tahun. dan yang adik berumur 3 tahun.
pada 1 maghrib selepas solat. anak perempuan saya yang kecil menangis. sambil mengatakan kemaluannya sakit. sebagai ibu anak perempuan menangis mengatakan kemaluannya sakit betol - betol buat saya panik. anak terus menangis. puas saya tanya kenapa sakit. ada orang pegang ke apa..adik terus - terus menangis. saya pon dengan perasaan berani - berani takut masuk ke bilik dan periksa kemaluannya. tak ada apa - apa yang pelik. tapi anak saya terus menangis. bila di pakaikan seluar dalam dia kembali menagis. saya bertanya lagi...anak kecil saya cakap kena gigit nyamuk..bijaknya anak berumur 3 tahun menyuruh saya sapukan vicks. baru saya faham..sikit rasa gelabah tadi hilang. dengan keadaan yang boleh berfikir dan berhati - hati saya telah menyapukan magic powder ke kemaluan anak saya. Adik terus feedback.."ibu..ibu dah baik da,,,nyamuk dah pegi"
saya terus lega. dan anak saya macam tak ada apa - apa berlaku terus menonton tv dengan kakak dan ayahnya.
kami pun suami isteri berkongsi pengalaman ni. dan suami izinkan saya berkongsi dengan hani. saya rekemen pada kawan - kawan. magic powder ni bukan sahaja manfaat pada saya. malah pada anak - anak saya juga.

No comments:

Post a Comment